Tak, ma byc ich wiecej | 92% - 12 | |||||
Tak, te starczą | 7% - 1 | |||||
Nie, bo są biedne | 0% - 0 | |||||
|
Plebejusz
Więc zabrałem się za modyfikacje map(głównie wioski) i na razie na probę wrzucam dwie:
http://www.mediafire.com/?an1ey514men
Są tutaj:
-modyfikacja świętej ziemi(narzekacie, że kto ma środek, ma 5 wiosek)
-oaza, wersja dla 4 graczy
Jak uzywać:
1. Pobrać.
2. Rozpakować WinRarem albo czymś innym.
3. Obie mapy wrzucić do katalogu DATA w prae.
4. Uruchomic grę.
Krótkie FAQ:
1. czy stare mapy(oaza, święta)działaja?
Oczywiście, nie ingerowałem w nie. Nie powinno byc problemów.
PS: Ci, którzy dostali ode mnie wcześniej brytów(chyba z 5 osób) niech się zgłoszą na chamie, po inną wersję map, gdyz na świętej ziemi modyfikowanej przeze mnie mogą polecieć synchry.
Aha jako, że jest to wersja próbna, proszę z glaszac wszelkie bugi i problemy, ktore napotkacie, ponieważ mapy testowałem dość ktrótko i głównie(oaza) z botami.
Screen z mapy "Oko Sahary":
Piwosz, otrzymujesz granta za dwie ciekawe mapy.
Dreedlord
Ostatnio edytowany przez Piwosz (17-02-2008 22:19:07)
Offline
Zapowiada sie nieźle. ^^ Też przetestuję ale dopiero w weekend.
Offline
Pontifex Maximus
Taaa mapa jest super grałem dzisiaj na niej raz dwa mozna miec armijke
Offline
Plebejusz
W najblizszym czasie(2-3 dni) ukaże sie kolejny zbiór map, a co w nim:
-"oko sahary" i "zagubiony diament" zostaną zdebugowane(chodzi głównie o bug z wioska przytrzymujaca jednostki) i zajda w nich małe zmiany artystyczne(może postawie ołtarzyk ^^, abo z 2 łódki na jeziorku)
-mapa "korona północy" na 6 graczy
-mutacja mapy "la 10 plancte"(chyba nazwę ją <<zodiak>>), czyli jeziorko na 8-zwiększenie mozliwości taktycznych
-prawdopodobnie 2 do 4 innych map, w tym, byc może, debug Araru na 4 graczy(obrócenie wioski, gdzie jednostki rekrutowały się poza obszar mapy), lub rozbudowanie Last Battle(zamiast 2 stopniowej obrony(most->fort), 3 stopniowa(most->fort->wzgórza).
PS: Powoli nadciągają Brytowie, ale ze względu na IMO większe zapotrzebowanie na mapy niż na rasy prace nad nimi zostały chwilowo zawieszone(właściwie zostały tylko do wykonania tekstury i wymiana kilku modeli jednostek oraz ostateczne 'doważenie' tej rasy). Praca nad nimi powinna zakończyć się do około połowy kwietnia.
PS2: Niestety mam problemy ze zwiększeniem liczby graczy w mapach oryginalnych Pyro Studios. Być może problem rozwiąże głębsze przeanalizowanie budowy mapy =|LDK|=ElBarullo(mało w niej tekstu, więc łatwiej wyłapać w czym tkwi problem). jezeli mi się uda mogę zapowiedziedzieć pojawienie się 'oka sahary'(a takie było początkowe założenie) i kolejnych map na 8 graczy.
Ostatnio edytowany przez Piwosz (20-02-2008 00:24:32)
Offline
Plebejusz
Powoli nadciąga kolejny map-pack mojej roboty. Tym razem pojawi sie sześć kolejnych map oraz poprawione bugi z poprzednich dwóch, razem 8 map w paczce. Całość prawdopodobnie wrzucę nad ranem(bo zaraz idę spać a 2 mapy wymagaja jeszcze dopracowania).
A na rozgrzewkę obrazek w kilku moich map:
Proszę moda o zamknięcie tematu, ponieważ chcę otworzyć nowy i zapytać się graczy o ostateczne zdanie na temat map, oraz poznac zdanie rady klanów w sprawie uznania tych mapek za grywalne/obowiązkowe. A do poznania zdania graczy nt. całości mojej twórczości potrzebna jest nowa sonda.
Zamknąłem na życzenie.
Dreedlord
Ostatnio edytowany przez Piwosz (22-02-2008 13:13:15)
Offline