Sonda

Czy mozna uznać moje mapy za grywalne/obowiązkowe?

Tak

100% - 18
Nie

0% - 0
Nie mam zdania

0% - 0
Total: 18

#1 23-02-2008 04:30:33

Piwosz

Plebejusz

Zarejestrowany: 05-02-2008
Posty: 35

Mapy wersja 1.0

Co tu duzo pisać, po prostu, już są gotowe:
http://www.mediafire.com/?wzyd1cajlug

Co w paczce?
8 map, a w nich, między innymi:
-debug oka sahary,
-mapa zodiak, rozbudowana wersa la 10 plancte,
-jarmark europa, czyli zakręcona mezopotamia -najlepiej grać 3vs3
-zmieniono mosty na niezniszczalne(oj narzekaliście na ta mapę) w MOD-constructed bridges
-udało mi się zrobic z mapy na 6 mapę na 8(wreszcie, jednak nie moge robic tego z oryginalnymi mapami multiplayera)- wersja mapy rio arar


W tym miejscu chciałbym zwrócić sie do czcigodnej Rady klanów, aby rozważyła uznanie tych map(po zapoznaniu sie z opiniami graczy i z mapami) za obowiązkowe.

Proszę graczy o opinie na temat map i ewentualne sugestie( a jestem na nie otwarty w ciągu tygodnia od dzisiaj licząc). Przez ten tydzień chciałbym nanieść ostateczne poprawki(jeżeli są konieczne) w mapach.



EDIT:
Paczke należy rozpakować, a mapy wkleic do katalogu: \Praetorians\DATA
                                                                                            Pozdrawiam Piwosz

Ostatnio edytowany przez Piwosz (23-02-2008 04:33:33)

Offline

 

#2 23-02-2008 10:44:58

Ugenerg

Gość

Re: Mapy wersja 1.0

dla mnie mapki super tym więcej mapek tym lepsza gra życze kolejnych map

 

#3 23-02-2008 11:36:34

Rychu

Pontifex Maximus

Zarejestrowany: 23-01-2008
Posty: 128

Re: Mapy wersja 1.0

Mnie też się mapki podobają a jako że jestem w radzie klanów to jestem za tym aby te mapy były obowiązkowe


http://www.speedtest.net/result/1191418273.png
http://yourgen.com/temp-images/3/130/graffiti-street-133002214838847.gif

Offline

 

#4 23-02-2008 11:40:12

Eranal

Pontifex Maximus

Skąd: Jerusalem
Zarejestrowany: 20-01-2008
Posty: 109
WWW

Re: Mapy wersja 1.0

Ja sie nie będę chwalił tak jak Ryś, że jestem w Radzie Klanów. W każdym razie jestem za!


Moje życzenia są piękne jak marzenia, lecz moje marzenia są nie do spełnienia.

Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.

Offline

 

#5 23-02-2008 13:46:52

Freedy

Legionista

Skąd: Limańsk
Zarejestrowany: 23-01-2008
Posty: 50

Re: Mapy wersja 1.0

piwek mapy ,są super ... sam bym chciał zrobic kilka ,ale niewiem skąd bierzesz nazwy map skoro tam jest takie coś : LTEXT_MISION_MULTIPLAYER_2_1
interesuje mnie mapa : przeróbka hrabstwa na Wzgórzu... po co są te 4 ołtarze ? albo u Danielusa na [wog]Pięknym świecie ??

oczywiście głos na : Tak


http://stalker.ucoz.ru/3.gifhttp://img392.imageshack.us/img392/1674/sygnapikachuab6.gif
W świecie bez przyszłości, przeszłość ma znaczenie, na każdym kroku, w każdej chwili, także teraz...S.T.A.L.K.E.R.

Offline

 

#6 23-02-2008 14:03:09

Piwosz

Plebejusz

Zarejestrowany: 05-02-2008
Posty: 35

Re: Mapy wersja 1.0

Imperator napisał:

piwek mapy ,są super ... sam bym chciał zrobic kilka ,ale niewiem skąd bierzesz nazwy map skoro tam jest takie coś : LTEXT_MISION_MULTIPLAYER_2_1
interesuje mnie mapa : przeróbka hrabstwa na Wzgórzu... po co są te 4 ołtarze ? albo u Danielusa na [wog]Pięknym świecie ??

oczywiście głos na : Tak

Ołtarze jak łodka na oku to element...artystyczny . Poza tym po wycięciu 4 wiosek powstała straszna pustka, więc czymś ja trzeba było zapełnić.
A pięknego swiata by Danił nie mam, może ktos go wrzucić na jakiś rapishare albo cuś?

Co do robienia map zagadaj na chamie po dzisiejszej klanówce, bo tłumaczenia jest w [cenzura] i jeszcze troche.
Co do samej nazwy to masz linię:
*NOMBRE_MISION "LTEXT_MISION_MULTIPLAYER_2_1"
i zamieniasz ja na np.
*NOMBRE_MISION "Imperator 1(4)"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Suchy basen f2seeds ganjafarmer allegro powiadomienia