Plebejusz
W Kupie Siła
|WKS|
Klan rozwiązany
Członkowie:
Pierwsi miedzy równymi:
Piwosz
Rob
Równi między sobą:
Uczniowie:
REGULAMIN KLANOWY
$1. Ogólne.
1. Wszelkie decyzje w klanie podejmowane są za obopólną zgodą liderów(w wypadku nieobecności 1 z nich decyzję może podjąć 1 lider), z możliwością konsultowania ich z innymi pełnoprawnymi klanowiczami.
2. Liderzy starają się jak najczęściej konsultować się w ważnych sprawach z klanowiczami.
3. Raz podjęta decyzja nie podlega dyskusji.
4. Podstawą strategii klanowej jest gra zespołowa.
$2. Rekrutacja.
1. Ubiegać o członkowstwo w klanie może się każdy, spełniający następujące warunki:
a) Kultura osobista,
b) Osoba nie może być zawieszona w prawach społeczności Praetorians (patrz regulaminy forum),
c) Umiejętność gry w Praetorians,
d) Ponadprzeciętna umiejętność gry zespołowej.
2. Osoba ubiegająca się o członkowstwo w klanie musi rozegrać grę rekrutacyjną z jednym, a najlepiej z dwoma liderami.
3. O przyjęciu do klanu może zadecydować 1 lider
4. Osoba przyjęta do klanu otrzymuje status ucznia na okres próby w wymiarze 2 tygodni, po tym czasie osoba ta może albo uzyskać status pełnoprawnego klanowicza, albo zostać wydalona, zależnie od prezentowanych umiejętności i zaangażowania podczas okresu próby
5. Uczeń nie ma prawa reprezentować klanu na klanówkach.
6. W pewnych wypadkach okres próby może zostać zniesiony, wydłużony lub skrócony.
$3. Prawa i obowiązki klanowicza oraz kary
1. Wyznaczony klanowicz ma obowiązek stawić się na klanówce, lub w wypadku niemożności stawienia się na niej poinformować o tym Liderów w jak najkrótszym czasie.
2. Klanowicz ma obowiązek poinformować Liderów o planowanej dłuższej nieobecności, tj. większej niż 1 tydzień, a w przypadku planowanej nieobecności na okres powyżej 3 tygodni umieścić notkę w temacie klanowym.
3. Obowiązuje kultura osobista, zakaz obrażania współklanowiczów, jak i pozostałyk członków polskiej społeczność Praetorians.
4. Liderzy mają obowiązek poinformować klanowicza wyznaczonego do udziału w klanówce w terminie nie krótszym niż 3 dni od planowanego terminu jej rozegrania. Jeżeli obowiązek ten nie zostanie dopełniony, a wybrany klanowicz nie stawi się na klanówce nie podlega on karze.
5. Klanowicz ma w miarę możliwości stawiać się na treningach
6. W wypadku nieprzestrzegania tego regulaminu przewiduje się następujące kary:
a) ustne upomnienie
b) zawieszenie w prawach klanowicza(status ucznia)
c) wydalenie z klanu bez możliwości powrotu
7. Decyzja o wydaleniu klanowicza musi zostać zaakceptowana prze obu liderów!
8. Klanowicz może być także zawieszony, bądź wydalony także z innych, nie wymienionych tutaj powodów.
9. Klanowicz może w każdym momencie zrezygnować z członkowstwa bez podani przyczyny. Osoba taka nie może się ubiegać ponownie o nadanie członkowstwa przed upływem 3 tygodni.
Klanówki wygrane:
brak
Klanówki przegrane:
SofK
Usunąłem spam.-Rychu
Ostatnio edytowany przez Piwosz (14-01-2009 00:22:15)
Offline
Plebejusz
Po rozmowie z Robem ogłaszam co następuje:
1. Usuwam Bubela i Paweła z klanu. Bo lecą w kulki.
2. Demon nie przelazł przez próbę, więc aut.
Natomiast po rozmowie z Rychem:
1. Następuje fuzja WKS z SofK
Wątek klanowy zamknąć/usunąć
Ostatnio edytowany przez Piwosz (14-01-2009 00:28:49)
Offline