Czyli tak jak w temacie, co byście zmienili w stylu rozgrywki w jednostkach, ich teksturach, a może pzydałyby się jakieś nowe? Piszcie! za marzenia jeszcze nie płacimy ; )
Osobiście dodałbym możliwość podpalania lasu, tylko ilość wystrzelonych salw trzabybyło powiększyć aby było to stabilne, (czyt, nie jedną salwą zapalał by się las ; ) ) proponowałbym 4-5 salw perskich łuczników.
To tak na start.
Offline
Wyeliminować wszystkie nuby z serwera, wyeliminować bug ze słoniem, wyeliminować bug z formacją pozycyjną, wyeliminować możliwość blokowania całego oddziału poprzez jednego medyka/dowódcę, wyeliminować wszystkich nubów z serwera, wyeliminować autoatak jednostek, które przed chwilą skończyły atakować, wyeliminować bug na mapie mod_allies(osada przy lesie), wyeliminować nubów z serwera, ustawić granicę wiekową graczy >15.
Dziękuję
Offline
Nie ma czegoś takiego jak bug z formacja pozycyjna -_-... po prostu pozycyjna trzeba ustawić tak aby dotykała "znaczku" danego oddziału jeśli tego nie robi to nie zabiera życia ... to nie jest żaden bug trzeba mieć po prostu refleks.
I dobre łącze (czyt: mało lagów)
Offline
Ekwita
bug z grecją ładniejsze teksury długie czekanie na gre wszystkie bugi żeby nie było synchr z lasem jest spoko fajna by była pora dnia i nocy w nocy odziały dostają pochodnie i świecą bo wtedy były by zajefajne zasadzki
Offline
o właśnie i oddziały by w nocy widziały tylko oddziały tak jak w oślepieniu, ; )
Usunąłbym także taki skandal, że pikinierzy robiący się 50sek ~ rozwalają piechotę robiącą się 70sek~ to jest skandal, albo formacja pozycyjna byłaby mocna przeciwko kawalerii, ale na piechotę byłaby słabsza, (czyt: w formacji, "rozpuszczonej" walczycli by mocniej z piechotą, zaś na pocycyjnej słabiej)
Offline
Gość
Naprawić Bug z greckimi machinami
to na tyle na razie bo to mnie wkurza a Rob nie może greką i machinami na raz (
już naprawione ))?
Ostatnio edytowany przez Ugenerg (07-09-2008 12:05:48)
Dla mnie jest git tak jak teraz... jedyne na co mogę narzekać to na to że czasem mam lagi a ogólnie jest git..wg. mnie dobre jest to ze wódz np. może zatrzymać cały oddział bo potem można ten oddział dogonić .
A ta pora nocy i podpalanie lasu -.- to jakieś s/f po co to komu... wystarczy że się trawy podpala... tak to by się nie było gdzie ukryć może jeszcze rozwalanie wzgórz za pomocą katapult/balist? buahaha xd
Offline
1. Wszyściutkie bugi
2. Coś żeby nie było lagów (nie wiem w jaki sposób )
3. Więcej realności. Np. kawaleria pokonuje formacje pozycyjną jeśli się zaatakuje włóczników z flanki, oddziały atakujące "znienacka" (np. gdy nagle wyskoczą z lasu na wroga) maja przez chwile jakąś premie do ataku... ale ogólnie byłbym bardzo szczęśliwy jeśliby działał ten motyw z atakowaniem z flanki, bo tak lipa troche, że nie ma znaczenia czy wpadnę na hoplitów od tylca(bez skojarzeń, proszę -_-), czy czołowo i tak wynik walki taki sam jest.
Bubble napisał:
formacja pozycyjna byłaby mocna przeciwko kawalerii, ale na piechotę byłaby słabsza
Przecież to bez sensu. oO Na zdrowy rozum to weź - jak wygodniej byłoby Ci walczyć włócznią? W formacji pozycyjnej czy walcząc "zwyczajnie"?
Offline
No i o tym przecież mówiłem. Więc czemu niby bez formacji mieliby walczyć lepiej? ;>
Offline
Bo pikinierzy robiący się 50 sek rozwalaj każdą piechotę, robiącą się 70 sek~. Zresztą to nie ma znaczenia, nawet jakbyś dostał taką włócznią w brzuch to i tak nie ma znaczenia czy wróg walczy na stojąco czy ma kolege za plecami..
Co do formacji to powiedziałem, że bez formacji by lepiej walczyli z piechotą (ale nie wygrywali!) a na formacji pozycyjnej, by walczyli słabiej przeciw piechocie natomiast mocniej przeciwko kawaleri, pomysł z flanką byłby fajny, gracze bardziej docenili by przycisk "F" : )
Offline
Bubble napisał:
Bo pikinierzy robiący się 50 sek rozwalaj każdą piechotę, robiącą się 70 sek~.
Pod warunkiem, że zdążą zrobić formacje. Poza tym nie mogą wchodzić do lasu i są bardziej podatni na ostrzał. I słabiej sie sprawdzają w walnych bitwach.
Bubble napisał:
Zresztą to nie ma znaczenia, nawet jakbyś dostał taką włócznią w brzuch to i tak nie ma znaczenia czy wróg walczy na stojąco czy ma kolege za plecami..
Ta myśl mnie przerasta, nie rozumiem o co chodzi. oO
Bubble napisał:
Co do formacji to powiedziałem, że bez formacji by lepiej walczyli z piechotą (ale nie wygrywali!) a na formacji pozycyjnej, by walczyli słabiej przeciw piechocie natomiast mocniej przeciwko kawaleri(...)
No ale wytłumacz jaki miałoby to sens? Czemu mieliby walczyć słabiej przeciwko piechocie w formacji? Przecież logiczne jest, że trudniej pokonać taki mur włóczni, niż rozproszony tłum z pikami (nie uważasz, że wtedy trudniej jest "operować" taką włócznią?) bez względu na to czy atakujesz go konno czy pieszo
Bubble napisał:
(...)pomysł z flanką byłby fajny, gracze bardziej docenili by przycisk "F" : )
No ba! ^^
Ostatnio edytowany przez Elanar (18-09-2008 12:09:03)
Offline